Stendo projektavimas ir įrengimas

Eksponatų pasirinkimas

Prieš pradedant pasirengimą parodai, reikėtų nuspręsti, kokių tikslų siekiama dalyvavimu parodoje ir ką ketinama joje demonstruoti. Pirmiausia rekomenduojama atsakyti į šiuos klausimus:

  • Ką turime ar norime parodyti naujo?
  • Ką pagerinome, kokie mūsų galimi konkurentai?
  • Ar rodysime visą produktų paletę, ar labiau orientuosimės į tam tikrus segmentus?
  • Ką ypatingai turėtume ar norėtume akcentuoti?
  • Kuris iš mūsų produktų labiausiai patenkina tikslinės grupės poreikius?
  • Ar atsižvelgėme į aktualiausias rinkos naujoves?
  • Dizainas, spalva, pakuotė?
  • Ar reikia pasigaminti specialiai parodai skirtų pavyzdžių?

Stendas

Stendas, kaip parodos dalyvio vizitinė kortelė, tiek savo dydžiu, tiek įrengimu turi atspindėti įmonės viziją, jo koncepcija turi atitikti pasirinktus demonstruoti eksponatus bei įmonės statusą. Techninis stendo išpildymas turėtų būti nepriekaištingas ir atitikti konkurencinius standartus. Stendas turėtų būti patrauklus akiai bei kelti tam tikras emocijas.

Labai svarbu tinkamai suplanuoti stendo erdvę. Paprastai erdvė skirstoma į šias funkcines sritis:

  • Produktų ar paslaugų demonstravimo erdvė
  • Pokalbių erdvė
  • Pagalbinės patalpos

Stendo įrengimas

Įrengti parodos stendą galima patikėti tiek vietinei stendų statybos bendrovei, tiek parodos organizatoriui. Parodos organizatorius gali pasiūlyti įrengti stendą pagal įmonės pageidavimus, įsivaizduojamą dizainą ir viziją arba pasiūlyti standartinius stendų variantus.

Įrengiant stendą labai svarbu atkreipti dėmesį į tinkamą apšvietimą, erdvių paskirstymą, grindų dangą, baldus, elektros prijungimą, internetą ir kt.

Surenkant ir išrenkant stendą būtina laikytis parodos organizatoriaus nustatytų terminų.