Deutsche Messe tikslai ir pelnas viršyti
2025-06-27
„Deutsche Messe“ tęsia sėkmingą plėtros trajektoriją. Nepaisant šiek tiek sutrumpinto parodų grafiko dėl reguliarių renginių, 2024 finansiniais metais įmonė vėl viršijo savo finansinius tikslus, pasiekdama 304 mln. eurų konsoliduotų pajamų ir 18 mln. eurų pelno.
„Mūsų sėkmė 2024 m. grindžiama gerais stabiliais rezultatais pagrindinėje veikloje, sėkmingu naujų renginių formatų vystymu ir nuolatiniu tarptautinių parodų portfelio plėtojimu“, – aiškina „Deutsche Messe“ vykdomasis direktorius dr. Jochen Köckleris. „Nuolatinė didelė mūsų renginių paklausa tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose patvirtina, kad mūsų strategija veikia.“
Praėjusiais metais „Deutsche Messe“ visame pasaulyje surengė apie 70 parodų, kuriose dalyvavo daugiau nei 30 000 dalyvių ir per 3 milijonus lankytojų.
„Mūsų 2025 m. renginių kalendorius taip pat yra gerai užpildytas. Antroje metų pusėje laukiame dviejų didelių tarptautinių parodų: „AGRITECHNICA“ ir „EMO Hannover“. Abu renginiai vėl sutrauks šimtus tūkstančių dalyvių ir lankytojų į Hanoverį“, – sako Andrea Aulkemeijere, „Deutsche Messe“ finansų direktorė. „Šiuo metu esame teisingame kelyje, kad pasiektume ambicingus pajamų ir pelno tikslus ir šiais metais.“ 2025 m. planuojamos pajamos siekia apie 320 mln. eurų, o pelnas turėtų būti teigiamas.
Nuolatinis naujų verslo sričių augimas
Inovatyvių parodų formatų kūrimas ir plėtra naujose vietinėse bei tarptautinėse rinkose yra pagrindinis „Deutsche Messe“ strategijos elementas, ir tai duoda akivaizdžių rezultatų.
Vienas iš pavyzdžių – sėkmingas naujos specializuotos priežiūros srities parodos „Pro Care“ debiutas 2025 m. Hanoveryje, kuris iškart sulaukė teigiamų atsiliepimų iš priežiūros srities atstovų. Be to, 2027 m. paskelbta paroda „DSEI Germany“ sukurs naują tarptautinę gynybos ir saugumo platformą, bendradarbiaujant su partneriais iš politikos ir pramonės sričių. Taip pat sėkmingai pasirašyta sutartis dėl didžiausios Europos švietimo sektoriaus parodos „didacta“ sugrįžimo į Hanoverį. 2027 m. „didacta“ vėl vyks „Deutsche Messe“ būstinėje, o tai yra stiprus signalas Hanoverio miestui kaip svarbiai parodų vietai.
Investicijos į parodų vietą ir tvarumą
„Deutsche Messe“ taip pat investuoja į savo būstinę Hanoveryje, nuolat gerindama parodų vietos patrauklumą ir gyvybingumą ateityje. Modernizacija apima šiuolaikines skaitmenines lankytojų navigacijos sistemas ir didelio formato LED ekranus prie pagrindinių įėjimų.
Kitas strateginis prioritetas tebėra tvarumas. Naudodama programą „Fair2Future“, „Deutsche Messe AG“ įsipareigojo iki 2035 m. pasiekti anglies dioksido neutralumą. Tarp 2024 m. iniciatyvų buvo naujų klimato bilietų įvedimas, kurie parodos dalyviams ir lankytojams užtikrina nemokamą viešojo transporto naudojimąsi Hanoveryje. Įmonė taip pat pradėjo įgyvendinti energijos perėjimo priemones visoje parodų teritorijoje.
„Investuojame būtent į tai, kas mūsų klientams duoda didžiausią naudą – ar tai būtų naujos idėjos, patobulintos paslaugos, ar tvari infrastruktūra“, – pabrėžia Aulkemeijere. „2025 m. tęsime šį kelią, sutelkdami dėmesį į augimą, inovacijas ir į klientus orientuotus sprendimus.“
Šaltinis: „Deutsche Messe“